Jos tähän laittaisi ensimmäiseksi pienoisen esittelyn ittestäni ja lapsistani.

Ensin esitellään Elisaheart
Elisa on 3v ihana uhmalainen, joka osaa vetää äitiänsä narusta, niin hyvin että meillä varmasti riittää kommelluksia, iloja suruja, vauhtia ja meteliä. Uhma ei tietenkään katso aikaa eikä paikkaa, vaan se sitten tulee kun on tullakseen, oli se sitten kaupassa, kylässä tai kotona. Elisa varmastikkin pitää huolen siitä että äidillänsä riittää elämässään haastetta ja tekemistä. Mikä on hyvä sillä en osaisi elää makaamalla sohvalla, tekemättä mitään (paitsi väsyneenä ei mikään muu kiinnostakkaan)

Sitten Daniel heart
Daniel on pian 8kk juuri ryömimään oppinut ihana pieni poika, joka varmasti vaatii kaiken minkä tarvitsee/haluaa. Hyvä että poitsu on nyt oppinut ryömimään, sillä mun ei tarvitse juosta viemässä pojalle leluja, jotta hän viihtyisi hetken yksikseen sillä aikaa kun juon aamuisin kahvini ja teen aamupuurot mukuloille.

Sitten Minä cool
Eli oon 21-vuotias, 2muksun äiti. Jos mua täytyy kuvata, se taitaisi olla suorapuheinen pölhö, se saattaisi olla aika osuva kuvaus, rakastan olla huomion keskipiste ja siinä useimmiten myös olen onnistunut. Olen tehnyt elämässäni paljon virheitä, ja aiheuttanut paljon paljon pahaa mieltä läheisilleni, kaikesta en ole ylpeä, mutta olen tyytyväinen että elämäni on mennyt juuri näin. Sillä onhan mulla nyt 2lasta joista kykenen huolehtimaan ja joita rakastan enemmän kuin mitään ikinä! päivääkään en elämästäni vaihtaisi pois, vaikka siinä niin paljon vastoinkäymisiä, romahduksia ja seiniä onkin tullut vastaan.

Eli tässä siis meidän pikkuinen esittelymme. Jatkossa luvassa tekstiä meidän arjen pyörimisestä ja mun ajatuksista. smiley