Huoh... Kahvia naamatauluun, nukkumatti meinaa iskeä...
Tuli hiukan valvottua viimeyönä, poitsu herätti mut puolentunnin välein, ja Elisa tietenkin yski ja itki myös paljon, onneksi tänään on tytöllä jo parempi olo :)
Daniel taas on tulossa kunnolla kipeeksi, ihan niikun itekkin olen, Oi että miten ihanaa taas angry

Huomenna onneksi ja kiitokseksi pääsen kahville kaverin kanssa! ja ilman lapsia!!! JES! :)
Poitsukan isä (joka btw, teki pojalle kehdon ja toi sen tänne, maali vain puuttuu enään, koska en osaa päättää millanen siitä tulisi) on luvannut mulle kokonaiset pari tuntia mulle ihan omaa aikaa. :)
Jebajeejibijuu! :) Mukavata :D

Kävin mun äitin kanssa tänään kaupassa ja Elisa kulki kiltisti mummin vieressä, Danielin kanssa tuli huomattua että niissä kärryissä olevat mitkälie vauva istuimet on käymässä jo pikku miehelle pieneksi... Joko siitä on tullut näin iso? Kumma juttu :)
Daniel on oppinut pari uutta kivaa leikkiä tässä muutaman päivän aikana. Toinen on sellanen että työnnetään kieli oikein pitkälle suusta ja jokelletaan LÄLLÄÄ!! :D
Toinen sitten sellanen juna leikki, eli istutaan äidin polvelle ja äiti sanoo, tsukutsukutsukutsuku ja sitten tuuttuut, Daniel on ihan höpsö, se nousee seisomaan mua vasten ja alkaa pomppimaan :) Ihana pieni mies heart

Mutta eipä kai tässä tällä kertaa muuta...
Lastiksia tulemaan telkkarista ja siivoomaan (kauheaa käyttää telkkaria lapsenvahtina, mut ehkä se on välillä ihan sallittua)
Kummasti taas piristyi ihan vaan hetken istahtamalla alas ja kirjottamalla! tai sitten se on tuo kahvi Mutta, Hyvä Näin :)
Eikun touhuamaan taas!