Koti on siisti(melkein) ja lapset päikkäreillä. Elisalle iski yks kaks flunssa :( Voi pientä.

Tänään ois saunapäivä ja hei PERJANTAI!!
Unohtui vain yksi pieni asia, mä oon äiti, eli voinkin sitten jäädä taas vaihteeksi kotiin, kun muut menevät minne sattuu ja heräävät missä sattuu(ei sillä että kannattaisin baareissa ravaamista ja juoppolalli elämää) välillä vois tietenkin olla kiva päästä hetkeksi pois kotoa, ihan vaan kavereiden kanssa. No sitten keskitytään Elisan paranemiseen ja Danielin touhuun, jos vaikka illalla onnistuis katsomaan leffaa, niin ja tosiaan, tänään on sauna ja poikani isä on luvannut tulla katsomaan lapsia siksi aikaa että pääsen kokonaiseksi 45min rentoutumaan! vois olla aika hyvä perjantai suunnitelma siis aikalailla siinä.

Meillä on kotona hirveä pyykkivuori jota mä kammoksun aika tavalla, se pitäisi vielä laittaa pois niin koti olis suhteellisen nättinä :)
Voi kun joskus olisikin rahaa niin paljon että voisi sisustaa kokonaisen kodin uudestaan :) olisi ihanaa saada uus sohva, tv-taso, kirjahylly jne jne.
tietenkin, jos ois niin paljon rahaa, niin miksi en ostaisi samantien uutta kotia, semmosen ison omakotitalon, kauniilla pihalla, isoilla ikkunoilla, omalla saunalla, vaaleilla seinillä, lapsilla olis oma huone ja mulla ikioma ihana kylpyamme. SE OLIS NIIN HIENOA!!
Jos ei tässä vaiheessa jo huomannut, niin mä tykkään haaveilla lottovoitosta :D
Vaikka täytyykin mielessä pitää että mulla on jo isoin voitto kotona, eli nämä mun pienet höpsykät heart
Kai se silti on sallittua haaveilla isosta kasasta rahaa, joka sekin kyllä loppuisi aikanaan ja sitten oisin kusessa, kun ei olisikaan enään tottunut olemaan peeaa.

Nyt sitten Iso Kuppi Kahvia ja töllö päälle, niin ja ne pyykit viikattuina vaatehuoneeseen (ei pääse munkaan äiti sanomaan että vaattehuoneen järjestys helpottaa omaa arkea, kiitos muuten siitä, se on osittain totta, mutta ei kyllä joka päivä) :D